V-Ray dla 3ds Max

Vray dla 3ds Max - twórz wspaniałe wizualizacje i animacje

V-Ray dla 3ds Max
V-Ray dla 3ds Max
Cena katalogowa: 3 655 PLN
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych, tj. CADSOFT Tomasz Grzyb z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Bema 60, NIP 5341548061, REGON 016199727 w celach marketingowych poprzez prowadzenie marketingu za pośrednictwem drogi elektronicznej...Więcej

V-Ray Next dla 3ds Max to profesjonalny rendering dla artystów i projektantów. V-Ray Next działa jako nakładka wspomagająca programy do projektowanie 3D.

Poznaj mocne strony  V-Ray Next dla 3ds Max:

Global illumination

Zastosowany algorytm obliczania oświetlenia daje bardzo wiarygodne efekty porównywalne ze światem rzeczywisty.

Wysoce zoptymalizowany proces renderowania CPU

Dzięki zastosowaniu w obliczeniach technologii RAY-TRACED można uzyskać wysokiej jakości wizualizacje i animacje.

Materiały oparte na rzeczywistych właściwościach

Dostępne narzędzia i procedury pozwalają stworzyć niezwykle wiarygodne materiały.

Końcowy rendering – podział na składowe

Istnieje możliwość wyodrębnienia składowych obrazu renderowanego i prowadzić „compositing” z łatwością.

„Skanowane” materiały

Nowatorska technika pozyskiwania materiałów na tekstury daje bardzo wiarygodne efekty. Dostępna jest biblioteka najbardziej typowych rozwiązań.

Technologia VR

Dostępne są rozwiązania, które pozwalają stworzyć treść medialną dostosowaną do technologii „Virtual Reality”.

Elementy Cryptomatte

Można selekcjonować obiekty pod względem przeźroczystości, głębi ostrości i rozmycia w ruchu. Ułatwia to później pracę w „compositingu” w programie Nuke.

Selekcjonowanie świateł do renderingu

Można wyodrębnić grupy świateł i renderować je oddzielnie. Następnie informacje te  można wykorzystać przy „compositingu” w programie Nuke.

Rendering hybrydowy

Dzięki wsparciu karty graficznej CUDA, obie możliwości obliczeń CPU i GPU dają bardzo dobre wyniki.

Wsparcie dla karty NVIDIA

Dzięki technologii NVidia CUDA dostępne jest współdzielenie pamięci kart graficznych podczas obliczeń.

Technologia wczytywania częściowych obliczeń

Dzięki funkcji Resumbling rendering można wczytać już wcześniej obliczone dane.

Nowe funkcje dla okna V-Ray Frame Buffer
Opis: Dostępne są nowe funkcjonalności dotyczące m.in.korekcji koloru.

SYSTEM OPERACYJNYMicrosoft® Windows® 7 (SP1), Windows 8.1, or Windows 10 Professional operating system
Autodesk® 3ds Max3ds Max® 2013/3ds Max Design® 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, and 2018 (64-bit)
PROCESORIntel® 64-bit or compatible processor with SSE2 support
RAMRAM4 GB RAM and 4 GB swap minimum – recommended 8 GB or more RAM, 8 GB or more swap file
USB Required for hardware lock, preferably USB 2.0
TCP/IPOnly IPv4 is supported. IPv6 is currently not supported.

Zobacz też

Zapisz się do Newslettera!