Poznaj mocne strony V-Ray Next dla 3ds Max:
Global illumination
Zastosowany algorytm obliczania oświetlenia daje bardzo wiarygodne efekty porównywalne ze światem rzeczywisty.
Wysoce zoptymalizowany proces renderowania CPU
Dzięki zastosowaniu w obliczeniach technologii RAY-TRACED można uzyskać wysokiej jakości wizualizacje i animacje.
Materiały oparte na rzeczywistych właściwościach
Dostępne narzędzia i procedury pozwalają stworzyć niezwykle wiarygodne materiały.
Końcowy rendering – podział na składowe
Istnieje możliwość wyodrębnienia składowych obrazu renderowanego i prowadzić „compositing” z łatwością.
Elementy Cryptomatte
Można selekcjonować obiekty pod względem przeźroczystości, głębi ostrości i rozmycia w ruchu. Ułatwia to później pracę w „compositingu” w programie Nuke.
Selekcjonowanie świateł do renderingu
Można wyodrębnić grupy świateł i renderować je oddzielnie. Następnie informacje te można wykorzystać przy „compositingu” w programie Nuke.
Rendering hybrydowy
Dzięki wsparciu karty graficznej CUDA, obie możliwości obliczeń CPU i GPU dają bardzo dobre wyniki.
Wsparcie dla karty NVIDIA
Dzięki technologii NVidia CUDA dostępne jest współdzielenie pamięci kart graficznych podczas obliczeń.
SYSTEM OPERACYJNY | Microsoft® Windows® 7 (SP1), Windows 8.1, or Windows 10 Professional operating system |
Autodesk® 3ds Max | 3ds Max® 2013/3ds Max Design® 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, and 2018 (64-bit) |
PROCESOR | Intel® 64-bit or compatible processor with SSE2 support |
RAM | RAM 4 GB RAM and 4 GB swap minimum – recommended 8 GB or more RAM, 8 GB or more swap file |
USB | Required for hardware lock, preferably USB 2.0 |
TCP/IP | Only IPv4 is supported. IPv6 is currently not supported. |